Kızlar e bebekte bazı ürünlerde yüzde elli etiket yarısı fiyat var tek eşofman altları filan 12 tl ye düşmüş çok kararsız kaldım alıp 6-9-1 yaş stok yapayım mi diye mesela yazlık İkili takımlar 17 tl filan Denizli de yasıyorum çarşıda daha uygun bulur muyum kendimi şimdiden sıksam mı sıkmasam Mi bilemedim.