Nurce Alanyalı anneler merhaba 😇 hastane ve doktor önerileriniz neler acaba ?? Başkent üniversitesi hastanesi hakkında yorumu duyumu olan var mı
Ygmrdgn Nurce merhaba 😊 başkent hastanesinden ben çok memnun kalmadım anadolu hastanesinde Mahmut Coşar vardı şuan muayehane açtı ben ona gidiyorum çok memnunum
Um07 Nurce Anadoluda teyfik bey var bende ona gidiyorum baya ilgili ve çok iyi bir doktor doğumum onda olacak nasip olursa
slmcn valla baskente gittim nilufer yigit celik var o iyiydi ama ben devlette devam ediyorum seher ulusoylar var gayet ilgiliydi onu tanidiktan sonra özele gitmemeye karar verdim