prenses_annesi38 Az önce internette okudum kızlar kan pıhtılaşma sorunu olanlarda Spinal Anesteziyle Sezeryan olmuyormuş ve bende de pıhtılaşma sorunu var Oksapar kullanıyorum. Sorum şu ki benim gibi olup Spinal Anesteziyle Sezeryan doğum yapan var mı?
Cyl prenses_annesi38 kim olmaz diyor ben oldum ikinciye olacağım şimdi bende oksapar 4000 kullanıyorum
Gigy prenses_annesi38 çok kişi duydum olan, benim de hafif derece de var coraspin kullanıyorum gün aşırı ama doktorum riske atmaz bunu böyle bir şey olsa soylerdi,nette olanlara pek takılmayın derim 😊
prenses_annesi38 Cyl internette okudum benim ilk hamileliğim ve doktorum sezaryen dedi daha doğuma çok var fakat ben araştırmaya başladım genel anestezi mi Spinal Anestezi mi diye. İçimi ferahlattın canım çok teşekkür ederim Rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Esoikra3 Bende ocsapar kullanıyorum spinal sezaryan oldum nasipse mayısta tekrar olacak yine spinal isyyrm
Zrb0668 Merhaba arkadaslar bende de kan pıhtılaşması var oksapar kullanıyom sorum şu ben 2014 yılında tahlil yaptırdım o zaman demişlerdi aradan yıllar geçti değişme olmaz mi acaba sizler kac kere yaptırdınız tahlil
huzur- Bende plt trombosit düşüklüğü vardı o yüzden anestezi uzmanı riskli gördü ve genel anestezi olmuştum