Merhabalar 3 lü paketlerde satılan 9₺ gibi bir fiyatı bulunan baby turco Pamuklu ıslak mendil kullanan var mı? Ben fiyatı çok iyi diye bir adet. 3lü almıştım,bir de kendimiz deneyelim diye aldık ve pamuklu çok güzel bir yapısı var,tahriş etmiyor zaten yenidoğan için yazıyordu bu fiyata bu kalite bana çok iyi geldi 👍🏻kendim kullanmaya başladım bir de sizin görüşünüzü merak ettim😊