Ckaragoz Kızlar bana mi zaman geçmiyor. 7 aylık olduk ama sanki hala çooooook zaman var ve geçmiyor gibi 😄😄😄😄😄😄
34_21_23 Ckaragoz son aylar zaman geçmez derlerdi inanmazdım valla geçmiyor 😀😀 30+3 olduk milim ilerliyor 😀
tazeaane Ckaragoz banada çok çabuk geçiyo son 69 günümüz kaldı inşallah 😍 belki hazırlıklarım bitmediği için çok çabuk geçiyo gibi geliyo 😀
Ckaragoz 34_21_23 kardeşim 7 aylıkken çok az kaldı derdim ona. Yok geçmiyor zaman derdi. Valla geçmiyormuş 😄😄😄😄
Ckaragoz tazeaane bende yıkama ütüleme işlerine gircem bu hafta sonu. Bakalım inşallah bana da gecse hemen 😄😄😄
tazeaane Ckaragoz ben yıkama ütüleme işini sanırım oda gelince halledicem şimdiden yapmak istemiyorum. Ama odada yaklaşık 20 gün sonra gelicek 🤦♀️
Yesilanne0361 30+4 günlük olduk yaklaşık 5 dakika önce 🙂 neyse ki tek değilmişim. Bana da zaman geçmiyor sanki yıllardır hamile gibi hissediyorum kendimi çok tuhaf ve güzel bi his 🤩
MinikTospa Ckaragoz Geçmiyor gerçekten günler. Sabırsızlıkla bekliyorum çok heyecanlı bir süreç. Son 82 gün. Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağıma, kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏