Fazilet001 Sadece kilo bebeğin sağlıklı ya da sağlıklıksız denilebilmesi için yeterli bir kriter değil. Bizim de iki hafta önceki kontrolde üç dört gün gerideydi. Beslenmeme dikkat ettim. Ekmeği azalttım. Tam buğday yemeye çalıştım. Bolca süt ürünleri, meyve, kuru incir, kuru kayısı, badem, ceviz, kaşar, özellikle her gün bir muz yemeye çalıştım. İki hafta sonraki kontrolde sadece bir gün fark kalmıştı. Ve her zaman kinden daha az kilo almıştım. Doktorum da fark etti durumu ne güzel dikkat etmen dedi