GamzUlusoy Merhaba hanımlar, 30 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğimin daha dönmediğini söyledi, aranızda yaşayan varmı? Aklıma takıldı benimde, daha döner değil mi.. 😣
Mk3804 GamzUlusoy doguma daha cok var canim doner tabi benimki 29ncu haftadan beri baş gelis bende cok erken diye korkuyorum
Mdnyldz GamzUlusoy ben nezaman kontrole gitsem hep doğum pozisyonunda bebeğim. Hiç farklı çıktığı olmadı
BirEn GamzUlusoy canım 30.haftadan beri baş aşağı pozisyonu fakat 39+5 olacağım hala kanala girmiş değil. Zamana bırak son zaman dönüp direkt kanala giren var 😊 biz de bekliyoruz kanala girsin nasıl olur nasıl eder
burcu_izmir GamzUlusoy 37+4 olucaz 20 dk sonra 🐣 Baş aşağı şuan. Geçen hafta doktoruma sordum makat pozisyonuna geçer mi ki diye. İçini ferah tut, ters bebek hep ters olur ama doğumdan bi gün önce bile döneceği varsa döner dedi. Bide haftanız da daha erken aslında, daha yeri çok annesi her yere döner daha 🥰 Sende içini ferah tut 🌺
esraizmirli Mk3804 benimde 29. Haftadan beri dönük canım rahimde çok baskı oluyordu magnezyum ile geçiyor şükür şuan 37+5im korkma yani korkulacak bir durum değil🥰
bebiskoooo BirEn karnınız aşağıda mı peki benim 31. Haftamdayım karnım göbeğim aşağıya iniyor arada çok korkuyorum erken doğum olur diye
GamzUlusoy esma_korkut esma_korkut siz bizdende öndesiniz, doktorunuz ne diyoe bu duruma? Benimkisi obur aya kadar dönmezse belirli hareketler yapcaz oyle döndürmeye calışcaz diyor 🙂
esma_korkut GamzUlusoy doktor son gün dönen bile olduyor ben beklerim dedi…37.haftada gidicem tekrar hem çatı muaynesi olacak 😖o zaman bakalım dönmüş olur mu 😬
BirEn bebiskoooo yok değil hala ama korkmanızı gerektirecek bir durum yok merak etmeyin kanama olmadıktan sonra herkes hamileliği farklı yaşıyor ben bunu öğrendim. Strese girdikçe bir tuhaf oluyor insan. Her çocuk farklı her anne farklı 💕 zamanında gelecektir ne bir an öne çekebiliriz ne bir an erteleyebiliriz 🥰
bebiskoooo BirEn inşallah canım mecburi girmem gereken sınavım var 35. Haftamda o yüzden çok korkuyorum stres yaparım erken olur doğumum diye hayırlısı olsun hakkımızda bebeklerimize sağlıklı şekilde bir avazda ve zamanında kavuşalım inşallah 🤲🏻🥰🥰
SutlacimiYedimmiBen GamzUlusoy 31 de bnmkide donmemisti suan 34 haftadayim perşembe kontrolum var bakalim dönmüştü ogrenicez
kedidirokedi GamzUlusoy bebeğinizin ne tarafta olduğunu anlayabiliyor musunuz bazı arkadaşlar kafası ve ayaklarının ne tarafta olduğunu hareketlerinden hissediyorum anlıyorum demişler bende mi bir sıkıntı var hiç anlamıyorum 🙄😅
Gull_94 GamzUlusoy 29 da bas asagı duruyodu suan hıssedıyorm yan duruyo yıne degstrmıs pozısyonu 32 olduk gunu gelene kadar donebılırde boylede kalablr bebege baglı tamamen bence