Merhaba raporunuzu aldınız mı? 32. Haftam dolunca 32+1de aldım raporumu hastaneden ve kurumuma teslim ettim . Hastane raporu direkt sgk ya bildiriyor benim kurum o gün işleme koymadığı halde e devlette görünüyordu hastaneden aldığım gün. 170 arayıp detay sorabilirsiniz.