SuhedaYldrm Merhabalar, bebeğimi yavaş yavaş hissetmeye başladım fakat sadece sol tarımda toplanıyor ve toplandığı esna hafif ağrılı oluyor. Onun haricinde kasıklarımda sızı gibi oluyor başına gelen var mı daha önce endiselenmelimiyim acaba
Tbd SuhedaYldrm bebeğinin cinsiyeti kız olmalı🌸 bendede erkek sağ tarafta. Benimde oğluşum sagimda gelistigi icin kasik agrilarım hep sağ taraftadır.
zk92 Benim olmuştu. Doktora sordum çok normal, dedi ama sizde kendi doktorunuza sorun içiniz rahat etsin.