Hazalmsr Arkadaşlar saçlarımı kestiricem malum her kafadan bir ses😀 yok kestirme hamileyken olmaz vs vs batıl inanç bana göre siz ne düşünüyorsunuz
Babybay Hazalmsr kestirin bence. Ben sürekli kestiriyordum ilk hamileligimde. Şimdi yine kestiriyorum. Batıl inançlar bitmiyor 👍
birprensesvebirprensannesi Hazalmsr Saçma düşünce. Kimin ne kadar yaşayacağını Rabbim bilir saç kestirmeyle hiçbir alakası yok aşırı batıl inanç 🤦
suscarparimm Hazalmsr Tabiki batıl inanç yani çocuğumuzun ömrü bizim saç kestirmemizle mi alakalı olacak ne kadar mantıksız geliyoe ah bir bilseniz 😂 bana da çilek yeme suratında çilek gibi iz kalır demişlerdi
Buketkucuk Hazalmsr normalde bende hurafelere kulak asmam hiç ama nedense saçımı kesemiyorum bir türlü içimden bir ses hep yapma diyor az kaldı zaten sabır ediyorum saçlarım uzadıda uzadı ama sabrediyorum bebeğim için risk almak istemedim nolur nolmaz 😄
Hayla34 Hazalmsr ben kestirdim. Hurafe geliyor bana saçma yani tüy falan da almayalım tırnak da kesmeyelim ozaman 🙁
Esen3535 Hazalmsr bana da cok söylediler doğumum yaza geliyor doğumdan bikaç hafta önce kestircem rahat ederim dedim yorum yapan yapana herkesin kendi aklı var kimsenin aklına ihtiyacınız yok merak ettiğiniz bieşy olursa yakın gördüğünüz birine yada doktorunuza sorarsınız
zk92 Ayy ben de aynı sebepten muzdaribim. normalde gerçekten inanmam batıl, hurafe,nerede yazıyor bu kanıt var mı vs derim. Ama bunu yapamıyorum.
BurcuLice Hazalmsr doğuma az bi zaman kalınca bende kestirdim baya uzundu çünkü açık olunca emerken bebeğimide rahatsız edebilirdi ben kestirdim hurafelerle uğraşamam valla yok ömrü kısalır yok şu olur falan filan ağzı olan konuşuyor Rabbim sağlıklı güzel ömürler versin