Merhaba arkadaşlar
22+4 günlük hamileyim kanalda 6 mm taş var doktorum idrar torbasından lazerle ameliyat yaparim dedi 3 hafta stent takılı kalır dedi 1 hafta bekledik taşı düşmedi ama eskisi gibi ağrı sanci yok.Gebelikte bu şekilde ameliyat olan veya taş düşüren var mı hamilelikte riski olursa diye de korkuyor insan.Doğal tüm yöntemleri deniyorum avokoda yaprağı çayı yoğurt suyu bol su hepsini deniyorum bana bu konuda bilgi verebilecek arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var 😔