Merhaba iyi akşamlar hanimlar 40+2 deyiz sabah kontrolümüz vardi her sey yolunda tekrar cati muayenesi olduk ayni yumusama var dendi eve geldik öyle olunca ogleden sonra nişanim geldi silik renkte agrilar da artti ama düzensiz aksam üzeri kan rengi canlandi agrilar da sertlesti düzensiz tekrar kontrole gittik kanama normal dendi acilma yok tekrardan beklemedeyiz😋 acilma olmasi icin dua eder misiniz eden etmeyen herkesten allah razı olsun