Asiper Şu an 29 haftalık hamileyim.çatlak oluşmadı ama çatlak önleyici krem kullanmak istiyorum.sonradan oluşmasın diye.sizin önerebileceğiniz ürünler var mı?
eCeCik Asiper ben lierac kullanıyorum akşamları gündüzler sürekli nemlendirici kullanıyorum ama lierac kullanıp çatlayanlarda okudum çatlamayanlarda birazcık cildinizle alakalı şans yani🤷🏼♀️
Boran Ben zeytinyağı kullaniyorum. Hem dogal hem gayet guzel nemlendiriyor. Gunde 1 defa kullanıyorum.