Siibeell Ortmenanne16 anladım, normal dogum yaptım ben de ama hep merak indeydim epidural nasıl oluyo diye, peki dogumdan sonra yan etki bırakıyo diyolar varmı sizde öyle bişey yada ne gibi bi yan etkisi ne gibi sıkıntısı oluyo
muhamedalininannesi Ortmenanne16 canım Allah analı babalı büyütsün ikinci doğumum çok zordu o yüzden bi kaç soru sorayım 13 günüm kaldı her an doğumum olabilir bende epidural istiyorum nasip olursa doğumdan sonra 3 yada 4 defa gelip alttan temizliyorlar içini onu hissediyor musun bide baş agrısı oluyor mu ve açılmayı hızlandırıyor diyorlar doğru mu
Glcn22 Meriiii9 normal doğum düşünüyorum bi aksilik olmazsa bebegım izin verirse ama hep epudural normal doğumu merak etmısımdır nasıl oluyor 🤷🏻♀️
Meriiii9 muhamedalininannesi Alttan temizleme falan olmadı bende kesinlikle acılmayı hızlandırıyor ama benim ilk gittiğimde 1 cm acıklı vardı 5 saatte zorla 4 cm oldu ama epudural verdikten 3 saat sonra dogum yaptım acılmam baya hızlı oldu yani
Ortmenanne16 muhamedalininannesi baş ağrısı bende yapmadı evet açılmam aşırı hızlandı 4 saat içinde tam açıklık oldu bende iç temizleme olmadı bende doğumda doktorum temizledi sanırım dikti etti bitti bı daha muayene etmedi 10 gün sonra baktı oda rahim toparlandi mı diye
[silindi] Canım ıkınmayı hissetmediğimiz icin bazen bebek gelemiyormuş ve o zaman vakum ile yardımcı oluyorlarmış sende vakum kullandılar mı
Meriiii9 [silindi] Ikınmayı hısseyorsun sancının %20 lik kısmını hissettiğin için Ikınmayı da ona gore yapıyosun
Meriiii9 deRy_mOm kesiyi hıc hıssetmedim ben hatta Bebegın cıktıgınıda hıssetmedim kucagıma verince anladım 😄 normal dogum 3500 Dü burda 1000 TL epudural toplam 4500 tl
Meriiii9 Cnsemrh tesekkur ederim 😊 ıkınmada hic Bi sorun yasamadım ben zaten dogum sırasında sancın ızın %20 lik kısmını hissediyorsunuz her sancı geldiğinde ıkındım zaten 4 kez ıkınınca geldi mınnosum 🥰 azıcık dıkısım vardı sadece
Meriiii9 Siibeell belden iğne yapıyolar sancınız olmaya devam ediyo ama siz hissetmiyosunuz agrınız oldukca epudural ignesi yapılmaya devam ediliyor
Meriiii9 Siibeell belden asagısı uyumuyo sadece ilk 10 dk uyusuyo sonra gezin dolaşsın Bi sıkıntı yok sadece sancıyı hissetmiyosunuz o kadar
Meriiii9 Margaret 3.5 4 cm acıklıgınızın olması gerekiyor epudural için ben acıkcası normal dogum ıcın gittim ama sancılar beni Cok halsiz düşürünce epudurale döndük. İyiki de yapmısım dogumdan sonra 1 gun yattım sonra normal hayata dondum hemen 🥰 dogum sırasında sancınızın %20 lik kısmını hissesediyosun ona gore ıkınıypsun zaten
Meriiii9 Zhrblt tamamen ebeleri ve doktoru dinleyin onlar ne derse yapın hersey daha kolay olacak emin olun 🥰
Meriiii9 smyye_kdr doktor ıkınma sırasında sadece tuvaletini yapar gibi ıkın korkma demişti dediklerini uyguladım 4 kez falan ıkındım nefesını toplaman gerekiyor epudural için belden sıkıntın olmaması gerekiyor dıye biliyorum Bi sıkıntı varsa epudural yapılmıyo
Meriiii9 Smge- sadece bas agrısı olabilir demişti baska Bi yan etki olmaz dedi bas agrısı da olmadı bende