Selam bayanlar size bi sorum olcak ilk hamileligimde 4aylikken hareketini hissettim su an 6+4 ikinci gebeligim ve bugün göbegimin sag tarafi yumurta gibi toplandi sisti ve sol taraf inik sekildeydi bunu ilk hamileligimdede cok yasadim ama daha cok erken degilmi bunun icin ☺️