Nergsozdemr Kızlar sezryan olcam açılmışken miyomunuda alalım dedi dr.varmı bu durumu yaşayan?ikisi birden agrı ağır oluyo mu acaba?
Eddii Nergsozdemr ben 12 gün önce sezaryen oldum, 4 tane miyomum varmış üçünü alıp birini yaktık dedi doktorum.
Eddii Nergsozdemr ağrım çok oldu yeni yeni toparlanıyorum. Ama miyom boyutunu hiç sormasın inanın bilmiyorum. Fakat böyle bir şanssızın var kaçırmayın sezaryen esnasında aldırın bence🌸