Merhabalar bende oksapar kullanıyorum doktorum bana epidural önerdiğini söylemişti ama bende kan sulandırıci iğne yada hap kullanıldığında yasak diye biliyordum doktorumun cevabı zaten üstünden 12 saat geçmiş olursa sorun olmaz ve zaten bir süre sonra iğneleri bırakıcaz demisti