Senayyalcin
Senayyalcin ben de 37+1 de kontrol olduğumda 3100 küsürdü son kontrolden o kontrole kadar iştahım baya azalmıştı çok meyve de yemez olmuştum hem az kg almıştı hem de normalde haftasından biraz önde olmasına ragmen haftasına uyumlu çıkmıştı
Doktorum doğuma kadar 3500 civarı olur dedi ben de daha fazla alsın istemiyorum kilo ama bazı postlarda kilolu bebeklerin normal doğumu daha kolay olduğunu okudum bilmiyorum ne kadar dogru.
Tavsiyem et tüket protein al bebeğin diri olsun sarılık olmasin doğduktan sonra da sürekli emen Bebek olsun (doktorum böyle söylemişti) çiğ badem fındık ceviz ama 1 avucu gecmeyecek şekilde. Muz kaşar çok yeme kilo yapıyor bebeğe