Melos580 stres yapmayacaksın. Düşünmeyeceksin. Eğer bir sıkıntı yoksa stres bile etkiliyor. Ben stres yapıyordum ayaklarımı havaya dikiyordum yataktan kalkmıyordum bunu çok duymuştum ama o da olmuyordu. Sonra tahlillerime baktırdım prolaktin biraz yüksekti o ay zaten olmaz diyip keyfime baktım stres yapıp kalkmamam lazım vs demedim. İlişkiden hemen sonra kalkıp lavaboya gidiyordum duşa giriyordum zaten olmaz hormonlarımın düzelmesi lazım önce diye. O ay hamile kalmıştım. Kafanı rahat tut en önemlisi bu