Ya hanımlar bnde farklı bir soru soracam bnde 7 aylık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu var dedi doktor tedaviye başladım akıntım başta kırmızı gelmeye başladı sonra beyaza döndü ama çok ağır kokuyor sanki afedersiniz istifa ederizde eşki ağır Bi kokusu vardır ya aynen öyle kokuyor iyileşiyor muyum acaba