Muyako Armindia Ayy benim bebeğimde öyle eşimin sesini duyunca ya da o elini koyunca duruyor. Eşim de garibim “aferin babasına saygılı el ayak kaldırmıyor” diyor. Kendini avutuyor 😊😊
Armindia Muyako hahaha😂 ya onlarda dışlanmış gibi herseyini biz hissediyoruz onlardan yazık ne bileyim.. 😂
Yumurcakk Margaret yok sevıyor diye acıcak değilz gece vakti 😂 ama duruosada sevmıomu sorusunu merak edıyordm
Oglumveben34 Armindia benim ki hiç hissedemedi nolur başlayınca tekmelemeye söyle diyo ama yok babası elini koyduğu anda duruyo 🤣
Guldenur Yumurcakk farklı geldiği için algılamaya çalışıyordur belki onun için duruyordur ben daha hissetmediğim için tam anlamıyorum sadece okuduklarımla çözmeye çalışıyorum ☺️
rukiyeeefeee Yumurcakk bizde 27 haftalığız ışık tuttum müzik açtım tepki verecek mi diye yok hiç kıpırdama olmadı neden ki 😁