Ben 0-3 aylık aldım 2 tane takım alacağım bir tane 11li set alacağım toplam 3 olacak yeterli gelecek bence
eltimin çocuğundan kalanlar var evde de onları giydireceğim zaten kusuyorlar kirleniyor
yeni aldıklarımı da dışarıya çıkarken doktora giderken falan giydiricem