Minikanne06 size tavsiyem devlet hastanesine gitmeyin bilmiyorum olduğunuz şehir nasıl ama benim bulunduğum şehirde hiç iyi değil ilgilenmiyorlar düzgün ben genelde özele gidiyorum arada devlete gittim hep pişman döndüm bi tane daha gitmediğim devlet hastanesini önerdiler bakalım muayene için gidip deneyeceğim ama doğuma yine özel düşünüyorum inşallah bakalım