turgutannesi İki haftalık gelişim geriliği tek başına bir sorun göstergesi değildir. Endişe etmeyin🤲🏻🧿 Doktorunuz, amniyon sıvısında, nst veya doblerde herhangi bir problem yok dediyse 2 hafta ileri ya da geri olmasında herhangi bir sorun yoktur. 🧿🧿🧿♥️♥️♥️
Bu doktoru izlemenizi öneririm