deletedmom24 Bu başlıkların artık kesinlikle yardım isteme amaçlı açıldığını düşünmüyorum.
Bende içiyordum,benimde canım çok istiyor,bazen gerilip strese sokabiliyor ama hıncımı insanlardan çıkamıyorum.Kimseden destekte beklemiyorum.En güzel destekçim karnımda,daha ne olsun.
Nato mermer nato kafa tipi düz insanlarla konuşabilmek zor.
Allah bebeklerini annelerine rağmen korusun inşallah🙏🏻Diyecek başka birşey yok..