umyahsen Ayseenuurr bence gayet güzel. Babasının ismini alması da çok güzel bence. Bizede ilk erkek demişlerdi bizde öyle karar vermiştik bi buçuk ay sonra kız dediler kız ismi arayışındayız. Yani bence güzel csnım hayırlı ömrü olsun inşaAllah 🤗🙏
Fatmaliakburak26 umyahsen bende kız olursa rahmetlı kayınvalıdemın adını koymayı dusunuyoruz erkek olursada Ramazan aras dusunuyoruz
duygu0693 Bence çok güzel olur eşimin ismi Eralp çok farklı gelmişti ilk duyduğumda oğluşum olursa bende babasının ismini vermek isterim
Guldenur Ayseenuurr oğlum olsaydı babasının ismi Hilmi bende Hilmi Cem koyacaktım ama kızım olacak bende isim arayışımdayım.
Epifenomen Ayseenuurr benim eşimin ismi de Ozan, oğlum olsaydı Akın koyacaktım. Akın, kazak Türklerinde Ozan demek diye. Baba adını taşıması bazı sorunlara yol açabiliyor ben kendim tercih etmezdim direkt aynı ismi vermeyi ama böyle de düşünebilirsniz 🥰
Gulhan16 Ayseenuurr Bende böyle tercih ettim özellikle cok istiyordum, bu fikir eşiminde hoşuna gitti eşimin adı Özkan oğlumuza Özkan Mert koyucaz nasipse
Hanim90 Ayseenuurr yemin ederim ilk aklıma gelen şey bu benim de ailelerin hoşuna gitmedi ben de oğlumun bir ismini babasının adını kızımın bir ismini de kendi adımı koymak istiyordum.