Kedisever3535 Hanımlar ikeadan yatak alacağım kendime. Anne yani beşik de bebeğime almak istiyorum. Hangi yatakla anne yani besik uyum sağlar hepsi sağlar mi. Bilen varsa yardımcı olur musunuz
Captainpilotz Kedisever3535 ben İkea’dan Sundvik beşik aldım görüntüsü de çok hoş sade. 2. Bebek doğunca büyük ona geçecek inş ama şimdiden kurduk gayet kullanışlı boyutu da iyi oğlum şuan park beşiğinde yatıyor boyutları aynı 3-4 yaşına kadar kullanır diye tahmin ediyorum
Kedisever3535 Captainpilotz park besininizle kendi yataginiz eşit aynı hizada oluyor ya onu nasil ayarliyorsunuz
Captainpilotz Kedisever3535 onu kurarken üst seviyede kurmanız gerekiyor bir de yan modülü takmamanız lazım ama alırken dikkat edin kademeli olmasına ben o kademeyi kullanmadım direkt en alt seviye de kurduk. Bu arada benim kendi yatağım ikea değil ama hemen hemen aynı hiza da olur sanırım bir kaç santimetre oynar en fazla da