BiricikGamze 5 dikişim vardı benim. Dikişler düştükten sonra biraz rahatladım ama yine de ağrım oluyordu rahat hareket edemiyorum. İnşallah senin çabuk geçer. Çok geçmiş olsun. Bir yerde doğal zeytin yağı ya da kantaron sürebilirsiniz diye okumuştum. İyileşme sürecini hızlandırıyormuş.