Caglaunul Hanımlar şu meşhur uyku arkadaşı peluş fillerden almak istiyorum ebebekte var 69.00₺ alan var mı iç dolgusu büyüklüğü falan nasıl memnunmusunuz ??
SevDin Caglaunul çoğu kişi memnun zaten beğenmezsen iade edebiliyorsun hiç kafana takma sipariş et baktın kötü iade et
Caglaunul Kenanizm18 çok satan mağaza var canım sen hangisinden alışveriş yaptın hatırlıyormusun ben kardeşler oyuncak diye bi mağaza gördüm n11de 68.90₺
Kenanizm18 Caglaunul evet canım yazamamışım :) https://urun.n11.com/pelus-oyuncaklar/sozzy-toys-buyuk-uyku-arkadasim-pelus-yumusak-fil-63-cm-P213934643
Caglaunul Kenanizm18 Sedaby Şimdi senşn aldığın kardeşleroyuncaktan sipariş verdim Canım çok sağol tavsiye için 😊
Sedaby Sirf bu fil icin ikea yollarini arşınladim😧 Fakat donemsel getirdikleri bir urunmus. En son edindigim bilgiye gore kasim ayinda tekrar stoklara girecekmis. Bende almayi dusunuyorum hicbir yerde bulamadim. Dokunarak alma taraftariyim🤦🏻♀️
Kenanizm18 Caglaunul rica ederim canım güle güle kullan cok begendim ben. Büyüklügü felan iyi. Geldiginde ufak dakikada yıka makinada öyle kaldır deterjan kokusu gider o zaman kadar ☺️