Eslinasare GlzM2509 Weet jilet Venüs kullanıyorum canım çokta memnunum kesme vs olmuyor biraz pahalı ama napalim :)
Sedamelodi GlzM2509 sorma ya görmeden hayal ederek jilet yapıyorum, ama bu iş olmaz çabuk çıkıyor, eldivenle almayı düşünüyorum, doğumdan sonra rahat etmek için, Venüs çok güzel bu arada ama pahalı 🤔
Cagla1903 GlzM2509 Ben Venus Jilet Kullaniyorum..Traş Makina diye Geçiyor Başlıkları da Yanında, Kullaniyorum Memnunum Tüyleri Jiletin Aksine Daha Yumuşak Çıkarıyor Biraz da Geç Çıkıyor Tahriş Yapmıyor Yanlarında ki Jel Köpürüyor Yumuşak Almayı Sağlıyor.. Birde Sanki Daha Seyrek Çıkıyor..👍😊
Adaaa34 Ikizdeniz Canım 5 bıçaklı çok iyi ama bence venüslerin hepsi çok iyi ben 5 bıçaklıda kullandım simply +3 te kullandım 🤗
Adaaa34 bb1509 Canım 5 bıçaklı çok iyi ama bence venüslerin hepsi çok iyi ben 5 bıçaklıda kullandım simply +3 te kullandım.Alıp dene bence hepside daha yumuşak daha geç ve daha seyrek çıkarıyor bende 🤗
fatmacos GlzM2509 ne yalan söyliyim son haftalarda eşim yapıyordu jilet yada krem ne olursa ama genelde o kremi tercih ediyordu korktuğu için şimdi ki hamileliğim de 4 5 ay oldu başlayalı ağda ya gidiyorum