Bende sürekli idrar yolu endeksiyonu tekrarlıyor. Bugün ilk kez gördüm hafif yeşil akıntı oldu hemen acile gittik. Doktor idrar yolu enfeksiyonu hatta kum döküyor olabilirsin dedi antibiyotik yazdı. Başına gelen var mı bu engelsiyonu ne yapayımda tekrarlamasın canımı sıkıyor artık. Temizliğime dikkat ediyorum su içiyorum hala aynı tekrarlıyor