SerhanYamurBarut gebelik tansiyonudur streslede alakasi var gozetim altinda olmaniz lazim ...ben ilk gebeligimde agir preeklampsi nedeniyle 29 haftalik dogum yaptim cok sukur kizim iyi 7 yasinda... suan da 23 haftalik gebeyim yine riskli gruptayim ama sukur ki henuz tansiyon yok insallah bundan sonrada olmaz ilk gebeligimde tansiyon odem hersey vardi..sorunsuz sekilde 35.36.haftalari gorsem diye dua ediyorum.. O nedenle stres panik yapmayin .