M-S canım instagram sayfasında buldum kaydettim bende.Sancı başlayıp doguma gittiğinizde yada evde sancı çekiliyor ya dogum olacagı belli nişan ve suyu gelmiş artık o durumda yapılması gerekli. 1 kavanoz ılık su içerisine otu koyup üzerine Felak naz elemneşrah fatiha ve ayetel kürsi sureleri okunur bunu kendi yaparsa daha iyi ama kendi yapamıyorsa başkasında yapabilir diye yazıyor. Ama dogum sonrası sudan cıkartmanız gerekli o ot kapandıkca rahiöşn iyileşme süreci de kısalıyormus yapanlar var bende yapmayı planlıyorum. Bilginiz olsun 😇