Nur_2013 27 haftalik hamileyim ayağa kalktıgımda ve yurudugumde karnım sertleşiyor yürümemi zorlaştırıyor bu durumu yasayan bilgisi olan var mı? Oturdugum veya yattığım zaman geçiyor ama
Fridasrose Nur_2013 sebebi ne bilmiyorum ama bendede oluyor doktorum normal dedi hızlı yürüyünce ev işi yapinca yada yorulunca oluyor oyle korkmana gerek yok
Busehnm Nur_2013 32 haftalığım bende de oluyor daha çok yuruyus için çıktığımda, taş gibi oluyor resmen
Remziye_2121 Nur_2013 bende uyuduğumda oluyor sabah uyanıyorum karnım sert daha 14 haftalığız bide korkularım var benimde
Rabismomm4 Remziye_2121 doktoruna sor cnm benimde o haftalarda başladı bebeğin eşi ondeymis o kasılma ve sertleşme yaparmış
MomMomMom377 Nur_2013 ağırlıktan dolayı karnın dış kasları kasılmasından öyle oluyormuş doktorum öyle demişti 😌
Zeynep_18 Nur_2013 aynı soruyu bende daha önce sormuştum burda herkes bizde de oluyor demişti, çok zorluyor insanı maalesef
Nur_2013 Zeynep_18 aynen çok zorluyor ayakta kalmaktan işlerimi yapmaktan çok cekiniyorum burada okuduğumda karin sertlesmesi kasılma felan denince iyice korkuyorum
Rabismomm4 Nur_2013 ağrıların çok oluyor sürekli dinlenmen yol yurumemen gerekiyor.iliski asla olmayacak normal doğum olmuyor dikkat etmezsen erken doğuma sebeb oluyor.suan 22 haftalığız 5 dk ayakta dursam kasılma oluyor