Asdf1233 nasıl besleniyorsunuz? Maalesef 3 ay boyunca o sancılar oluyor. Bütün yemeklerinize kimyon atın. Kimyon çayı yapıp için ve öğleden sonra 2 gibi papatya çayı için 8 gbi emzirdiğiniz sütten bebeğinize geçip sakinleştirebilir. Kullandığınız damla yeterli gelmiyordur değiştirmeniz daha faydalı olacaktır. Mutlaka gaz masajı yapın. Ama bunca şeye rağmen yine bitmiyor maalesef sadece bir nebze azalıyor. 3. Aya kadar sabır ondan sonra azalacaktır