Zeynpksmn Arkadaşlar 22+5 olduk ama sol gögusumün altı çok ağrıyor ve sancilar giriyor. Bu durumu yasayip doktora danışan var mı ?
Merveyzc1661 Zeynpksmn benimde ağrı yok ama sanki uyuşma yanma gibi birşey oluyor karın kısmımda ama göğüs altımda değil 🤷🏻♀️ Sorcam kontrole gidince