Mamosunannesi gazla alakası olduğunu sanmıyorum çünkü kaynanam ogluma vermisti bebekken sarılık olmasın diye ama acayip gazlı bi bebekti gazdan aglarken saatlerce ağlardı kaç defa acile gittik cocugun baska biyeri ağrıyor diye hicbisey cıkmadı gaz problemi yapacak bisey yok tıbben denilip yollandı bi gaz damlası vermislerdi oda bi ise yaramadı🙄🙄