Nurahmet
Hayırlı Bayramlar 38+2 günlük hamileyim arife günü akşam üstü nişanım geldi. Bugün kontrolüm vardı. Nst de sancı çıkıyor ama açılma yok. Çatı muayenesi oldum. Rahimde yumşama başlamış. Fakat açıklık yok. Otu şimdiden dualarını okuyup suya koymalımıyım 🤔 ara ara ufak krap gibi sancılarım oluyor onun haricinde rahatım 🤔🙏