Minikoocum Kızlar bu haftalar düzeniniz nasıl yani her an his ediyormusnuz bende bazen hareketli bazen sakin sizde durum naisl ilk gebeliğim pek bilmiyorum normli nsl
FatmaKpln Minikoocum ben saat balı hissediyorum diyebilirim kuzum böyle ayağını kaburgama bastırıyor sürekli kafa da aşağı tarafa baskı yapıyor🤗🤗🤗 tabi 2 3 saat hareket etmediği de oluyor ama genelde saat başı sanki
BrcHmt FatmaKpln dediği gibi saat başı genelde küçük de olsa kendini hissettiriyor. 2-3 saatte en geç o da bişeyler yiyorum ben bu arada Minikoocum
BrcHmt Minikoocum nasıl bir yaşantın var bilmiyorum ama ben genelde yemek yer yemez uzanıyorum gün içinde hareket çok etmiyorum. Eğer hareketliysen bebek daha sakin oluyor uyuyor diye biliyorum. Benim hep bi dinlenme hali olduğu için oğlumu en geç saat başı hissediyorum
Minikoocum FatmaKpln başı aşağıda dedi bazı günler sağlam vuruyor bazen sakin bilmiyorum.gun içinde 10 yeterli yazıyor nette bilmiyorum ki naisl olmali
FatmaKpln Minikoocum benim doktorum 2 3 saatte bir duysan bile yeterli dedi. Aksi halde acile gel dedi
BrcHmt Minikoocum bence yaz telefonuna ya da bir kağıda. Bazen kendi kendine de inşam evham yapıyor. En azından görünce rahatlarsın hareket az önce etmiş dersin