nisafrkn Bizde oğluşumla bu gece 00:00′dan sonra 30+0 haftalık oluyoruz 🥰
Bende bugün başladım yıkamaya 👣
Aslında hiç niyetim yoktu burda okuduklarımdan etkilendim diyebilirim ne olur ne olmaz hazır dursun gitgide ağırlaşıyoruz 🤷♀️
Sererken bile belim koptu daha bir posta yıkadım yarın devam edeceğim yıkamaya ütüleme filan derken baya zaman alır bence
Hurçlarım kaldırırım tozda olmaz
Hazırlayım kafam rahat olsun rahat rahat doğumumu beklerim 🥰