Seydaa06 aynen öyle, suyu zorla sirf susuz kalmayayim diye içiyorum. En sevdiğim seyleri bile canim istemiyor. Yine buna şükür sağlıklıyız ayaktayız ama gerçekten zor. Allah yardimcimiz olsun. Çok kişi, arkadaşlarim falan hep 12.haftada geçiyor genelde dediler. Insallah öyle olur en fazla.