Viycidtizticoycyicoy
Hastane çıkışı dedikleri yandan çapraz bağlamalı takımlardan alabilirsiniz. 5li halde olanlardan ya da Lcwde 3lü oluyor ben o şekilde aldım 10lu hastane çıkışları gereksiz pahalı geliyor bana tercih meselesi ilk zamanlar yandan kruvaze bağlamalı olan takımlar göbek bağı düşmediği için rahat oluyor biz içinede ince yine yandan bağlamalı iç zıbın giydiriyoruz göbeği düşünce giymesi için normal alttan çıtçıtlı beyaz bodylerden aldım. 15 tane falan 3 ay ve 6 ay şeklinde böldüm 7/7 5 tanede yenidoğan aldım ebebekten.. Yine kıyafetlerin içine giymesi için patikli altlardan aldım içlik niyetine 3 aylık ve yenidoğan olarak 4-5 tane..
Kenarı oyalı ağız mendillerini ananem yaptı.
4-5 tanede müslin ağız bezi aldım.
2 tane polar tarzı yumoş battaniye aldım.
5-6 tane müslin örtü aldım. 3 adet penye pamuklu battaniye aldım incelerden.
6-7 tane beyaz çorap aldım. 3 takım eldiven aldım. Onun haricinde HM den takımlar aldım 2/4 ay , 4/6 ay şeklinde 3 adet fitilli alt aldım.
Lcwden 2 takım pijama aldım.
Küvet görümcemde vardı ondan aldım ekstra masraf yapmadım yer tutmaması için hemde..
Şampuan ve sabunu Bübchen
Vücut Losyonu ve yağı Mustela aldım.
Ebebekten baby me kullan at bebek alt değiştirme pedi
Braun ateş ölçer evimde vardı yeni almadım.
Nem makinesi arkadaşım verdi Chicco marka.
Lansinoh elektrikli tekli göğüs pompası aldım çalışacağım için.
Bimden reflü yatağı, Ebebekten mavi kapak sıvı bebek deterjanı ve leke çıkarıcı, baby me biberon temizleyici, tommee tippee Antikolik biberon, Philips avent 2li emzik,
Beşik ve 3 kapılı dolap Çilek mobilyadan aldık.
Mukabo ana kucağı aldım
Bebek arabası Casual Quatro modelini aldım.
Kendime Hastane için 2 takım Pentiden pijama
2 tane Sporcu sütyeni, 4 adet büyük beden iç çamaşırı, Depend, Wee marka göğüs pedi, Philips göğüs ucu koruyucu, Süt saklama poşeti, Bebek beşiği için Nevresim takımı ve kenar koruma, El örgüsü patikler,yelekler,zeka kartı,hışırtılı kitap , lansinoh göğüs kremi
ayhh 😅😅😅😅yani aklıma gelenler bunlar şimdilik her şeyimiz hazır açıkcası oğlumuzu bekliyoruz hayırlısıyla 🙏🏼😇