Boy konusunda doktorum 14. haftadan sonra veriler yanıltır dedi boy bilgisi vermedi 😅 ama forumda gördüğüm hesaplamayla, 36da 51 küsur cm’di oğlum, kilosu da 3500dü. Birebir olmasa da uzun olma ihtimali çok yüksek çünkü ben 1.83üm babası 1.86. Ailemdeki erkeklerde 1.85 altı kadınlarda da 1.70 altı yok. Genetik etken diye düşünüyorum o yüzden. Örnekler 50cm civarı doğan bebişlerden verilmiş ama istisnalar vardır bizim gibi bence 😇