23+5 haftalık gebeyim dünden beri hareketlerini hiç hissetmedim. Ve karnım yumuşamış inmiş gibi geliyor bir değişik anlamadım. Aslında dünden bir önceki günü baya gün aşırı hissetmiştim ertesi gün oldu baktım hiç hareket yok gece yarısına kadar bekledim gine birşey hissedemedim çok çikolata tatlı yiyen biriyim dünde çok yedim bugünde ama yok. Ne yapmalıyım? Rahatlatmak yerine doğruları söyleyin lütfen 🙏🥲