mucizemmmmmmmm 20 haftadan sonra 15 mm altına düşmedikçe ve çok acil bir durum olmadıktan sonra serklaj pek yapılmaz. Çünkü serklaj uygulanması rahmi uyaran bir durumdur bu haftalarda risklidir. Kaş yaparken göz çıkarma durumu vardır. Doktorunuz yatışla ve iğne ilaçlarla uzama durumunu göz önüne alarak uygulamak istememiştir ki çoğu doktor bu riski almaz.