Mhends_anne cnm slm unuttum sıze. Hastane odasını yazmayı henuz dogum yapmadım ama bır gece lekelenınce gıttın rastgele odaya alıp kontrol nst yapıldı odada toz is pis yoktu yatakta temızdi ama kanepede leke vardı odanın tavanında bıraz su gelmıs izi vardı duvarın kartonpiyeri bı delik vardı öbür kısımlara nazaran odayı begenmedım kı söylıycegımde ben hep medıcalparkta aılece olduk operasyonlarımızı oranın odaları 5 yıldzlı otel gbı , doktor için buraya geldım ıns uzun surmezde cok klmam erkenden evıme