Kizlar bugun doktorum mhftr c677t homozigot / pai-i heterozigot sonuçlarımdan sonra diofol ve coraspin 100mg verdi.
Diofolu nasil kullanacağım bilen var mi?
Benim gibi pihtilasmasi çıkanlar hamilelik boyunca coraspin veya igne kullandınız mı? Kullanmayan oldu mu onu da merak ediyorum.
Doktorum bugun pihti atma konusunda diger insanlara karşı çok daha tehlikede olduğumu 4 saat uzeri hicbir yerde hareketsiz kalmamak gerektiğini sporu hayatimin bir parçası yapmamı ve kiloma daima dikkat etmemi söyledi.
Sizlere doktorlarınızın yorumlari ne oldu? Hadi biraz dertleşelim kafam çok doldu..