Arkadaşlar merhaba, gece yatışım sabahta doğumum var. Dualarınızı eksik etmeyin çok heyecanlıyım. Yarın 40. haftam oluyor. Doktor açılma ilacı verecek geceden. Umarım herşey güzel gider hayırlısıyla oğluma kavuşurum🙏☺️ Hepinizden şimdiden Allah razı olsun 🌹