Bayburtlugelin Ysmnbl biz daha 16+0😌 cinsiyeti ögrenmişsindir kaçıncı haftada ogrendin bu arada ben aybuke 🥰
Bayburtlugelin Ysmnbl memnun oldum bende :) gecen gittiğimde 18. Haftadan önce söyleyemiyoruz demişti murat hakan bakalım bekliyoruz
bukusum Haticecakirr kan testi diyorsunuz da. Benimde gec dollenme oldu mesela reglime 3 gun kala kanda cikmadi ama 10 gun sonra 515 oldu.
Haticecakirr bukusum herkeste farklı olur diye başında belirtmiştim. Kendi durumumu bende nasıl olduğunu belirttim
Ysmnbl Bayburtlugelin net gördü diye söylemişte olabilir direk erkek demişti seninde az kalmis hayırlısıyla sağlıcakla gelsinler bebiskolarimiz sağlıklı olsunlarda ne oluyorsa olsun 😊