_bebek_annesi Hamileliğimin başından beri ben hiç doygunluk hissi yaşayamıyorum, hep karnım aç gibi doydum diyemiyorum hiç sizdede böyle oluyor mu acaba?
NAZ2333 _bebek_annesi bende de oluyodu hic doymuyodum ama maalesef gebelik sekerim cikti 1 aydir diyetteyim seker yuklemeni mutlaka yaptir derim
Kayasbht _bebek_annesi bende de başlarda iştahsızlık kusma vardı sonra biraz açıldı iştahım ama ben sürekli yemedim 2 öğün dışında gece felan açıktığımda muz kaşar fındık felan böyle geçiştirdim hep ama bende de hamilelik şekeri çıktı bence pek alakası yoktur iştah artışı çoğu gebeliklerle olabilen bir şey
iremibrahim _bebek_annesi 1.trimesterde öleydim hiç bulantı yaşamadım 2 de rahattım şimdi 3.trimesterde gene doymak bilmiyorum 😭
Kubra2012 NAZ2333 Hmm benm de hiç doygunluk hissim yok bu sebepten bende şeker yüklemesi yaptıracam şeker olduğunu düşünüyorm çünkü
NAZ2333 _bebek_annesi 26haftalikken yukleme yaptirdim ama benim sikayetlerim 22.haftamda basladi ayak yanmasi doymama surekli susama bacaklarda şislik sen doktorunla gorus bence canm ne kadr erken o kadar iyi
AsenaEmre _bebek_annesi bende öyle hissediyorum şeker yüklemesi yaptırdım dün benim ki erken yapıldı biraz şeker hastalığndan şüphelendikleri için çıkmadı değerli proteinlerden tüket yumurta yoğurt süt gibi kalitesiz besinler dakikalık tokluk sağlıyor